snacka om grå dag?

Åh så TYPISKT!
Det har varit strålande fint väder i två dagar nu. Visserligen väldigt kallt men sol o blå himmel.
o Igår var jag på väg ner att gå en sväng vid vattnet, alltså ta en lite längre promenad med Enzio, men nee så har Robin glömt att lämna nycklarna! så jag hade inga nycklar så jag vågade inte ta en sån lång runda. Istället träffade jag Kim o Ted o tog en runda runt jungfrudansen o lekte massa på gården. Dom lyckades få honom att leka med en störra pinne haha, som Ted envisades med att han skulle ha! Ananrs brukar ju lillskiten nöja sig med svå kvistar som ryms lagom i munnen haha!


Meen, iaf, nu när jag har nycklar och jag vill gåååå lite. Såklart att det är grått, kallt o regnigt ute! :( ÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0