slutkörd..

TJO!

Första riktiga skoldagen var ju itne så farlig ändå! Även fast de valite tråkigt att jag insett att troligen så känner de flesta varandra.. jag som är ganska försiktig av mig känner så lätt att jagbara tränger mig på:/ Men de blir nog bra. Har fullt upp hela denna vecka, så har lite ångest över att jag inte fått böööckerna äään!?!? :|


Köpte ju iaf både sl kort och SATS kort igår! ;) Så invigde satskortet på anläggningen i medis... Just för att dom ahde ett SH'BAM pass jag ville prova på, men när vi komemr dit så var det deras Rehab tjej fått hoppa in istället för tränaren som skulle hålla i passet så det blev ett Energy pass istället.... va väl inte ritkigt va jag var beredd/sugen på men det gick helt okej! Hoppas jag kan gå imorgon bara ;)

ÄR iaf heelt slut! Ska bara ge Enzio hans sena middag o ta kvällspromenaden o sen ska jag hopap i säng, BUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0