Music is life.

Sitter hemma hos Robin familj. Vi har ätit en god middag, Eva o Richard, Mattias o Kristina, Jocke o Nina o jag o Robin.
O nu sitter alla i soffan/ligger på golvet o vi har kollat på massa sjuka youtube klipp, men nu är det mest bra musik.. O till det dricks det drinkar, öl o vin. O Richard o Jocke fyller på wisky till varandra när den ena inte ser.. Haha


Imorgon fyller min underbara morbror 50! Eller han har fyllt tror jag men han firas imorgon med ett öppet hus hos dom. O vi har ju nästan en tradition inom familjen att skriva ihop små sånger till varandra, så pappa slängde ju ihop en. Även fast jag älskar det så är jag inte så taggad inför imorgon. Vi brukar ju lixom vara några stycken men nu blir det bara familjen. Muckande, jag, mamma o pappa. Njaa.... Förlåt familjen men de känns lite fail:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0