längtar efter mjölksyran i benen, o spagetti känslan efteråt.

Äntligen! En nyttig frukost!

På senaste tiden så har min mage/kropp inte mått så bra. Jag är ju sån som helst vill leva på sallad o det grovaste grova bröd fullpropp med fibrer och ngt proteinrikt. Men Senaste veckorna har jag inte kunnat få i mig ngt nyttigt alls. Det ända som går ner är pankakor med sylt, choklad, chips, läsk, glass... Sånt jag INTE VILL äta! Men för att äns kunna få ngt i magen så har de varit det jag kunnat äta. o det både känns o syns :/
Men idag gjorde jag en skål med gröt istället, visst, åt knappt hälften men ändå! nyttigare än en skål med ostbågar lixom. o snart ska jag göra iordning en liten pastasallad tror jag nog, fullproppad med grönsaker! mmmm, äntligen har jag fått sug efter bra mat igen! lite är alltid ngt, Hoppas det håller i sig:)

o så längtar jag så himla mkt tills jag kan komma igång med träningen. Allt hänger på pengar nu känns det som, vad jag än gör o för att få mitt sats-kort lite billigare måste jag vänta tills jag börjar plugga o få csn(studentrabatt!). Längtar såååååå tills jag har fått in träningen i min rutin! Bara enzio blir duktig på att vara hemma ensam såklart.


Kommentarer
Postat av: Lorentz

Kolla fitness 24 seven, 99 kr i månaden för ett dagtidskort (motsvarar sats studentkort och gäller alla anläggningar) eller 169 kr/mån för dygnet runt på alla anläggningar! Typ 1/3 eller för vissa kort t.o.m. 1/4 av sats priser.

2012-01-11 @ 22:47:54
Postat av: hedda

Jo jag vet, men där kan du bara köpa för minst 6 månader o dom har inga klasser, det är ju DET jag vill ha.

Sats har både gym OCh maaassa olika klasser som jag älskar! mkt mer variation än friskis som jag körde förut oxå.

2012-01-12 @ 14:10:51
Postat av: hedda

Jo jag vet, men där kan du bara köpa för minst 6 månader o dom har inga klasser, det är ju DET jag vill ha.

Sats har både gym OCh maaassa olika klasser som jag älskar! mkt mer variation än friskis som jag körde förut oxå.

2012-01-12 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0