Gokväll!

Har jobbat tio och en halv timme idag på bowlingen. Inte illa för första dagen efter uppehåll! ;) o jag har sån ångest för att jag råkade skriva fel i papprena. skrev att jag började 7 ist för 8, haha liite trött va man nog. Men de är de första jag ska ändra på imorgon när jag kommer dit, ska nämligen jobba ett till kl åtta, stägning alltså.
Kom nyss hem. Jag o Enzio har varit på fest! eller förfest.. men båda var så duktiga att vi drack inget för vi vill vara nyttiga och vakna imorgon o må bra! de va min tanke iaf;) Nejmen vi svängde över till camilla ett tag där bla Ted, Benke, Kim o Fröjd var så jag hade jätte trevligt ändå även fast det vart nyktert! Enzio o Elsa lekte som galningar oxå så nu är han nog ganska trött, även fast han itne vill inse det.
tillochmed lite dragkamp blev det :) Har ju varit orolig flr det eftersom Enzio är ganska akxig när de gäller leksaker o andra hundar. Men nu gick det väldigt bra!
NE ska väl ta o gå o sova.. o snart kommer Robin hem med MAX höhö, fast jag skippar det! Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0