God morgon 2012!

Vaknade inte fullt så bakis som man brukar göra en nyårsdag, vilket jag är värd eftersom jag aldrig blev full igentligen. Så tummen upp för mig?
Att Robin fortfarande sov var ju inge konstigt men att Enzio oxå gjorde det var lite impressing.
Jag tog mig upp, Emmi låg i soffan o efter en liten kisspromenad med Enzio så blev det skitsnacka i soffan ett tag innan hon var tvungen att åka hem till ansvaret med lille Adam.

Så, har vi några nyårslöften?

Jag kände faktiskt precis att jag vill nog vara hemma i svergie det här året? Igår satt jag o letade resor o volontärsresor så det lär väl ändras ganska snart^^ Men att bara va hemma o njuta av den svenska sommaren när man är ledig, o lära känna nytt folk iomed att jag ska börja plugga så låter det iaf nu rätt ok att stanan i sthlm. Meeen vi får se!
Träning o sånt är ju klassiskt! Jag o jenny ska ju sprigna vårruset så får väl ta de som en grej. Att få en bra tid där typ..

Tack för ett härligt nyår iaf!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Spring hundlöpet!

2012-01-03 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0