Tja.

Hade seminarium 8-10 idag, fast de va bara 8- 9 typ eftersom det handlade bara om vad vi skulle göra för fältarbete i grupperna.. så de blev tidig hemgång.
O nuuuu sitter jag i soffan, HELT DÖD. Har varit på gymmet, o jag blev såå glad när ag såg trapp maskinen, en sån som fanns i norge. Nu ska jag få hård rumpa igen tihi!;)
Mamma håller på o dukar, Jag o Robin har precis hjälpt henne att ta in ett bord. Asså shit, att vi var så här många när vi var små.......? Haha, kul sen när alla kusinerna också tar med sig sina respektive, o när alla får barn! :D Vet inte om det blir härligt lr jobbigt! :P
Men jag fyller ju år imorgon, där är därför vi dukar upp för släkten som kommer imorgon... Vi blir 17pers. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0