Piloxing

Fy vad skönt! Precis kommit hem från ett Piloxing pass. Det är boxning/piltes. Sjukt kul tkr jag, beror ju nog på hon som höll i det oxå. Gullig o snäll tjej, körde inte alldeles för hårt (skönt för mig som just idag haft jävligt ont i nacken, känner mig stel som en pinne i övre ryggen/nacken:/ ) men ändå så vart jag svettigare än på länge!
Passet avslutades med styrka, bla plankan. Tja lixom.. höhö. Men jag klarade det o är härligt död i hela kroppen nu! :D
O igentligen ska man ha speciella handskar på sig, med tyngder.. Men det får man köpa själv så får väl investera i ett par!
Ikväll blire plugg. Asså uch. Uch, Uch.
Men snart middag, lite rester från i fredags när hela släkten var här o firade mig. o ska berätta lite om kvällen, tyvär tog jag inte en ända bild, men jag är sååååååå nöjd med kvällen! vi hade så sjukt jävla kul! Allt beror ju faktiskt på vilka man är med, o det var dom som betyder allra mest! <3

Kommentarer
Postat av: Katriina♥

sv. tack så mycket (: jag blir jätte glad :D

2012-02-13 @ 18:12:30
URL: http://trettondeaprils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0