nostalgi!

Nu när jag ska komma igång o va lite hurtig så tänkte jag börja skriva matdagbok o lite sådnt där, hur mkt o långt jag sprungigt lixom..
Så letade fram ngt block som inte var helt nerklottrat. Hittade en bok jagköpte i kina, o som jag hade för att antäckna på osv.. OCH så hade jag skrivit ner en hel sms konversation jag hade med en kille där!! En kille jag träffade på krogen en kväll, o som envisades med att ses igen. Jag va lite tveksam, för jag hade skola dagen efter, men som Obama säger "Yes we can" så blev det en träff iaf.. haha så himla kul att läsa! åh vad jag saknar Shanghai! Jag levde ju ltie som i en drömvärld.. Det var ju ett helt annat land, allt var ju annolrunda - inte min verklighet lixom, så då levde jag ju inte efter det heller.. ÅH vilken frihetskänsla det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0