Godmorgon ungdommar!

Vaknade av skönsång från mamma o pappa 06:30, o Enzio som blev livrädd o börja vrålskälla! :)
Vi åt lite tårta o jag fick öppna paket! Jätte nöjd blev jag!:)
Sedan Gjorde Robin klart våra kakbottnar o jag gick o lade mig igen för att få lite sömn, men han km in strax han med..
Nu sitter jag här med en skål yoghurt o flingor, med vindruvor o massa frön i! Min andra frukost blire^^För om nån timem hämtar syster mig o så ska vi iväg o äta födelsedags lunch på en sushi resturang! Jobbigt att veta att man ska äta en tor middag ikväll bara haha, man äter ju ofta riktigt mkt om det typ är buffe, fast jag vet iof inte hur det är där.
Ja ikväll kommer ju hela gänget hit!  o sedan blire utgång med kusiner o bästa vänner (- Emmi :/) o så möts de nog upp ltie folk beroende på vart vi går gissar jag.
Fresten.... SÅ har jag tänkt på att jag nu är 22 år. FAKTSIKT, jag är 22!
Alla retas hela tiden "åh gamling" aa sure lixom ;) Tänker inte irktigt över sådant lixom.. men när folk har skrivit "Grattis på 22årsdagen" tex, så ser man ju verkligen siffran!?!? :O ooops. Ska inte jag vara i det stadie i livet som jag ska börja mitt vuxenliv, lr ha koll på saker o ting, snart klar med plugg iaf o ha jobb? Bo med min pojkvän? Ha fast ekonomi oblablabla...:P Ja nu är jag snart gammal! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0