en jävlig torsdag?

Godmorgon.

Är lite små sur på mig själv att jag faktiskt inte pallrade mig iväg till skolan, för har ett seminaruim som börjar om en halvtimme. Men mitt jävla illamående på mornarna tog över. Förra veckan då vare lektioner varje dag, och även som om det kändes att jag hade influensa o skulel spy vilken sekund som helst så går det u alltid över efter 2-3 timmar så jag tog mig upp ändå o åkte iväg som en zombie.
Men idag tänkte jag bara FAN HELELR!
Så jag sitter här med en baguett macka ist..

o Sen så sov jag bättre än vad jag gjort på länge. Jag brukar vakan ett antal gånger av Enzio, att han gnäller o vill upp i sängen, ligger o vrider sig o alla dessa tassar som jag får snytingar av! Men inatt, inte en enda gång vaknade jag. För inatt låg vi o skedade alla tre heela natten. Bokstavligt talat, såå himla mysigt! Robin håll om mig, o jag höll om Enzio (Han ska ju ligga uppa vid kudden).

Men de känns bra o vara hemma idag iaf. Ska försöka göra en bra dag av det här! För min magkänlsa är inge bra o skulle inte kunna koncentrera mig på seminariumet ändå. Vår lilla Enzio <3

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

tack! en canon 7D :)

2012-02-02 @ 15:23:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0