ensamt!

Mamma åkte precis till landet med alla hundarna! Konstigt det känns att vara helt ensam hemma, o inga hundar. Kom på mig själv att gå extra långsamt ut i köket just för att "Enzio inte ska springa efter", men så kom jag på att han är ju inte här! Samma sak när jag går ut från badrummet, jag öppnar långsamt eftersom att jag vet att Enzio alltid ligger utanför. Men inte denna gång. Uch.. tomt, men skönt! Man uppskattar allt mkt mer när man får vara ifrån dom ett tag. Även fast jag saknar dom redan efter en halvtimme :)


Blir väl iaf att ta det lugnt idag, jävla skitväder vi har idag alltså :/
Planen är väl nån drink med David ikväll, annars får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0