Beach 2012!

Camilla försökte döda mig idag.... haha ne inte ritkigt, men nästan! Vi o Degen sprang en runda på 5 km. o ja jag tränar ju lite till o från, men att springa 5 km utan stop är väl inte det jag gör varje dag! Sååå, det var väl kämpigast för mig haha! Jag var tvungen att stanna o gå 3 gånger. Men annars så tycker jag fan att jag var hyffsat duktig!:P Jag säger G+ för första gången med CG sa G- :/
Meeeen det kan ju bara bli bättre! ska börja spring i veckorna nu så snart jävlar!
Nu kör vi BEACH 2012!!!

Ska iaf börja träna o äta räätt! OCH gott! :)

Kommentarer
Postat av: Millerill

HAHA! Ändra mig ju sen o sa G ;)

Kommer bli kalas bra sen, snyggast i stan ska vi bli :D hihi

2012-04-05 @ 10:25:35
Postat av: hedda

ja juste! haha MEN när jag protesterade över minuset!:P

oooohyeees! ;D

2012-04-05 @ 11:04:55
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0