otur i spel, tur i kärlek?

Ikväll har jag åter igen visat att jag är så jävla grym i spel! *haha*
Nejmen lite kul att jag faktiskt vinner över Robin i allt. Typ allt iaf, allt jag kan komma på?visst älsk? ;)
Haft en jätte mysig kväll. Vi har käkat tacos, åkte till Kristinas kusin o spelade Shanghai (kortspel) o åt lite godis o chips, sen när vi kom hem kollade vi på svenska Idol som vi spelat in o åt lite små pizzor som vi slängt in i ugnen. Mys kväll!
Och åter till det här med spel.... Jag hade tänkt slå världs rekord i att förlora ikväll men ändå så hamnade jag tillsist 10poäng över min älskling! MEN, han åt tyvärr upp beviset på att jag vann över honom, åter igen..............
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0