forts.

Bloggen dampar lite när jag ska lägga in bildder så får visst ta de lite lugnt.
Just nu ligger bröderna Moström i soffan o spelar tvspel o jag sitter brevid o slänger ett öga på tv då o då medans jag trixar med datorn.
Mattias har borta match imorgon så han åker här i från redan om nån timme o kommer hem på söndag. o kristina är i skolan, så det blir jag o Robin idag. Vi ska ta en tripp ner i byn har vi tänkt, så att jag får se lite mer! Igår när vi kom hit, så satte vi oss o tog det lugnt i soffan ett tag, sen tog vi en liten biiil tur så jag fick se lite iaf! Vi åkte ner till stadion och gick lite där o sen en sväng förbi affären, ICA Maxi innan det va dags för middag.
Kristina bakom ratten!
fotbolls stadion.
Chill i soffan.
Älskling o Bambus.
Huset.
Vårat rum.
Bambuseeeeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0