det går bara inte.

okej.. såklart så köpte jag lite choklad när vi var o handla oxå.
Men det var lite bara för att, och att de va en choklad som jag verkligen ville smaka. MEN jag ville faktiskt med o vänta o öppna det till fredag. Eller okej, typ ikväll iaf...
Men Robin var envis o ville smaka på den innan vi gick ut.. men anledningen till att jag inte ville det va att då skulle jag äta upp den direkt. Det är ju lättare att ta en bit, lr några bitar choklad ur en öppnad förpackning än en som är oöppnad. Så vi kom överrens om att vi skulle smaka, sen så skulle han gömma den. Men sorry älskling, det går inte att gömma choklad för mig. Hitta det på första försöket ;)


Kommentarer
Postat av: Millerill

HAHA! Du har ett för bra luktsinne för det där med choklad ;)

2011-09-21 @ 08:48:58
Postat av: Hedda

haha aa:P De roliga va att när han läste inlägget så va han ju tvungen o gå gömma den igen. Sen på kvällen när ja va sugen igen så hittade jag den på andra försöket ;D

2011-09-21 @ 17:02:06
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0