0-0

Gosmorgon!
Hur måsdet? Jag mår faktiskt bra just nu, men va väl inte tipptopp när jag vaknade.. men nu har jag fått i mig lite chips o cola o då blir allt bättre! Älsklingen ligger fortfarane bredvid mig o sover.
går blev jätte mysigt! Även fast jag inte är världens mest fotbolls intresserade tjej så tyckte jag de va jätte kul o kolla på matchen. Lite extra kul när man känner folk som spelar såklart, o att man hejjar på ngt av lagen. Det duggade lite men vi satt precis under tak så de funkade så bra så. 0-0 blev det. Jag tippade 2-1 till Molde, fail. Fast först tänkte jag iof säga 0-0, men det låter ju så tråkigt!
Molde halsdukar, viktigt! ;)
När vi kom hem så la jag o Robin oss i soffan o väntade på mattias medans vi dukade fram me lite chips o sånt gott.
Tog några öl, o sen kom några killa från laget oxå och det blev massa musik och ölspel! Inte så jätte lyckat eftersom vi ska jobba första gången idag!:P Är ju ikväll iof, men ändå...
Det gick inte så bra för mig i de spelet, Fick två kungar tätt inpå varann..(kung betyder svep!) efter det mådde jag inte så bra haha! Klarade inte äns att dricka upp sista gången. DÅ har man ont i magen!
meeen det var kul ändå, men det var ju lite tråkigt att vi skulle jobba idag. Så kunde ju inte köra fullt ut:/ så jag  o Robin drog oss mot sängen strax efter 4 tror jag klockan var.. då satt de andra fortfarande kvar.
Har lite att ta igen till nästa gång iaf^^
Bambus var med o myste.
Mattias och Vegard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0