tröött tjej.

Kom hem för ett tag sen från jobbet. Jag o Robin jobbade olika pass idag, han jobbade dag o jag kväll. Det var väl inte jäätte roligt att gå hem ensam klocka tolv.. men jag klarade mig!;) Vi har ju somsagt en promenad på ca 20-30min att gå.
Hade en väldigt lugn kväll iaf. Det va bara ett bokat bord, men med alla som kom så blev det kanske 15-20pers, o vi va tre servitörer så det va ju ingen stress precis.. Fick göra min första roomservice idag!
Skönt att vara ledig imorgon iaf, o fredag. Vi har precis pratat om att gå på bio nån dag.. lr så ska jag o R ut o ta ngt glas nån kväll:) jag vill se krogarna här!

Lite kul..... Jag var inne på en blogg, en "hälsoblogg", med mkt träning o mat inlägg. När jag bara hunnit se halva bilden i inlägget så trodde jag att det var lingonsylt o rårake typ.. men sen ändrde jag mig o tänkte på lingonsylt o blodpudding o hur gott det  vore! (btw så vare en bild på ngt helt annat)
Medans jag ligger o tänker på hur länge sen de va ja åt de o hur mkt ja saknar blodpudding så kommer jag o tänka på...... pappa. (Såklart! ;D) o jag saknar ju honom minst lika mkt som jag saknar hans favorit mat..^^ (höhö) o sen så saknar jag ju såklart mamma oxå!
Skulle bara säga att det är lite kul hur man kan koppla ihop personer med mat! lr tvärtom... ^^

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0