Natti.

Jag har precis borstat tänderna o väntar på att få komma in i badrummet igen som Robin okkuperar.
Vi åt middag, sen så spelade vi lite Shanghai, o sen så blev det kära Desperate Housewifes för mig o Robin (vi ska kolla igenom alla säsonger efter som jag inte följt serien förut).

Imorgon blire jobb igen.. o snart börjar det på allvar. Vi jobbar imorgon, onsdag o lördag den här veckan som det ser ut nu.. o typ samma nästa vecka, men seeen så komemr det bli jobb 8 dagar i sträck, o inte många lediga dagar efter det heller....

Här är det jag köpte idag, myskläderna;

Kristina köpte liknande, men i mer beige färg, o motivet på tröjan tror jag var en söt nalle ist.

 

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0