Hey.

 

Det har varit sjuukt mkt tankar hit o dit på sistone. Så där så att man tillslut bara får ont i huvudet av allt, o tårarna som inte slutar rinna.. Men tror jag har ganksa bra koll på saker nu:) Tack till K o M, o mina bästa vänner<3

 

Idag har iaf jag o Kristina varit o shoppat lite! Kristina pluggar ju o är ofta i skolan på dagarna, men när hon kom hem så åkte hon o jag  till köpcentrena o gick i affärer. Jobbigt att gå i inredningsaffärer när man igentligen inte kan köpa så mkt själv, men sjukt kul är det! Kristina köpte en sån där pälsfilt, och inne på Cubus så köpte vi varsina mysbyxor med tillhörande T-shirt. Så nu är vi redo för myyys! haha.

Musiken är på o Mattias o Robin står i köket o lagar fiskgratäng. Till efterrätt blir det chokladfondant o massa grönsaker med dipp!

 

see you later!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart om det känns bättre. Mamma

2011-10-10 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0