Är kaffe bra för förbränningen?

Jag har börjat dricka kaffe nu. Typ. På jobbet blir jag till och med sugen på det. O har tänkt på de på kvällarna ibland men har inte varit tillräckligt sugen så att jag verkligen gjort en kopp. Men snart kanske?
Varit en seg dag på jobbet idag. Var ca 345 gäster, men vi var så många personal så allt blev klart så fort.. o sen så är det inte så mkt o göra, mer än putsa bestick o vika servetter. Var nästan bättre igår, då det var ca 230 gäster på 4 st. o sen försvann dom andra två när allt skulle plockas undan o dukas nytt, så då vare bara jag o robin.. Det tog sin tid! Men när vi var klara så var klockan 17.00 då vi sluta. Tiden gick ju fort när man är igång hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0