Älskling.

Haft en urmysig fredag. Jag o Kristina köpte äntligen gymkort, o guud va skönt det var att träna!
När vi kom hem så höll killarna på o städa. Jag hoppade in i duschen o sedan var det Idol på TV. Robin lagade Tacos (vindruvor på är gott!) som vi åt till, o efter det lagade han ChokladSufflé!
Är sådär skönt trött i kroppen efter gymmet. Vi stogd ändå 30min på rullbandet o sen körde vi lite maskiner..
Tur att sängeen är torr nu....... ^^
Vi hade ett litet vattenkrig igår jag o Robin. Jag hade världens PMS-dag, värre än vanligt. (R ska köpa pms medicin till mig säge han..) Så när vi hade haft vår lilla brottningsmatch, så flyttade han ner på golvet med alla kuddar o täcken. Då tog jag vår vattenflaska som stogd på bordet o hällde över honom. Men snäll (dum?) som jag var så hällde jag inte såå mkt, utan lämnade halva flaskan. Klart att han hoppar på mig o häller ut resten! på MIN plats........
Men hur många skulle sedan se till att göra sängen torr igen innan vi skulle sova när det inte äns var på hans plats, med en hårfön? HAN! :D <3





Nu ska vi strax krypa i säng o se ngt avsnitt av Desperate Houswifes. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0