11:07

Har precis varit ute med Bambus, eftersom jag var den som varkna först i huset.
SUCK, det regnar för typ....10 dagen i rad känns det som? kanske inte så illa men det regnar jävligt ofta nu tkr jag. När jag gick ut me babus så syntes de inte innefrån men när man kom ut så var det bara sånna där tusentals lätta vattendroppar. Nästan som om det snöade. Men nu, en kvart senare så öser det ner..
Funderar på om jag ska väcka Robin, men jag tror att jag är snäll idag För han gick o la sig runt halv 5 imorse!
Jag somnade i soffan när vi kom hem igår, strax efter elva gissar jag att klockan var. Så sov jag i soffan medans Mattias o Robin spelade TV-spel.. o sen bara Robin.. Han väckte mig 04:30 så att vi kunde gå o lägga oss i sängen. Så han har inte sovit så jätte länge ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0