swedenvisit.

Varit nästan en vecka i sverige nu. Sthlm. Solna. Huvudsta. Förut hatade jag huvudsta, nu älskar jag det!

Det blev inget jävla Rihanna, man förlorar lätt respekten efter en sån sak. Visst, är man sjuk så är man men dom hade kunant göra det liite snyggare. o liiiiiiite tidigare!
Blev lite housekonsert på Ambassadur istället. va ju helt okej, men hade blivit roligare om jag hade vart på rätt humör.

Party blev de på fredagen istället. Inget blev som planerat men men, mina vänner gjorde min kväll!












Kvällen startade hos Camilla, sen blev de taxi till Laroy, o sen vidare till Nype för en del. dvs mig, emmi o Robin. hahaaa



Imorgon går planet till Molde vid 17.15.. Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0