sockerchock.

Nu är vi tillbaka i Molde! Resan tog lite längre än tänkt.. först var planet på arlanda försenat en kvart pga dimma i Oslo, men när vi sedan kommit till Oslo så är de planet försenat en timme! Så de blev middag på Pizzahut där.. o sen när vi kom på planet så tog de 2 extra minuter. menmen, nu är vi här!
oooch, jag trodde mitt nyttiga liv skulle börja nu. Iof har jag ätit mina rivna morötter o ägg till frukost, men sen så finns det ju väldigt mkt annat gott här. På arlanda shoppade vi loss ganska bra. Kex choklad, toblerone, Milka, mjuka turkisk peppar.. + en del cigg o snus.
så tog jag med resterna av godiset som jag köpte hemma i veckan.
Vill bara påminna om att om jag inte går upp i vikt närmaste veckan så är jag jävligt grym!
Bildbevis på en del av allt gott som finns i detta hus just nu.
Farligt god
Den nya maraboun va faktliskt helt ok!
Och så har dom en låda över kylen full med chips o godsaker... en sån låda ska jag oxå ha när jag flyttar hemifrån.
MEN jag ska vara stark! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till! Grym blogg :-), uppdatera mera (a) puuss <3

2011-11-13 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0