look alike?

Idag är vi båda lediga. o nån som kan gissa vad Robin gör just nu? soveeeer. inte många som blir förvånade kansek, inte jag iaf. haha förlåt;)
Meeen, det blir väl inte så mkt med dagens planer dåra, som de brukar bli.. nart blire mörkt igen o då har iaf inte jag nån lust att dra ner till byn. Tanken var att jag skulle till Frissan idag, oh vad jag behöver det! o funderar på o färga håret mörkt igen. Vad tycker ni?
Fresten så hör jag fler o fler säga att jag är lik Mila Kunis, haha vet inte riktigt..Men man tackar ju för komplimangen! Förut hörde jag alltid Britney Spears, och Angelina Julie. Kul men ibland undrar man ju vad människor ser med??!
Iaf, Robin tycker att jag ska färga. Nån som misstänker varför? ^^

Kommentarer
Postat av: Millerill

FÄRGA ;D <3

2011-11-30 @ 17:15:08
Postat av: nadia

neeej agnes carlsson ju :D

2011-12-10 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0