Julbordet.

Vi jobbade ju på julbordet i lördags o det var helt okej! Dom har varnat oss i personalen att gästerna brukar vara ritkigt odrägliga.. Julborden är en riktig fyllefest här i Norge och det är många i personalen som brukade bli taffsade på. Vi tjejer får slå tillbaka iaf om det skulle bli nödvändigt.. Kul att Robin förväntar sig det av mig?
Men det är vakter där iaf som kan hjälpa till om det händer ngt, men som sagt, i lördags var det itne så farligt (men dom säger att nästa kommer bli värre.. får väl se) Gästerna blev rejält glada i hatten flesta av dom men alla var trevliga, var ett slgsmål som bröt ut i lobbyn annars tror jag det var lugnt, +  ett några som envisades med att stå o hoppa på borden så alla glas o ljus ramlade....... Meeen jag tycker faktiskt det var jävligt soft ändå, även fast vi slutade halv fyra på morgonen efter så är de sista timarna inte lika stressande, utan då går man bara runt där inne o plockar tomma glas o är trevlig, o går o diggar till musiken såklart;) lite jobbigt ibland när man ser alla dansa till bandet som spela bara^^
Fresten så blev jag sjuukt besviken på julmaten! eller iof så kanske jag inte borde vart det, det är ju norge, dom har noll matkultur här. Men nej, gott var det ju inte! typ rotmos, nån köttkorv, norska köttbullar(inte gott), lamm o ngt fläsk med vääärsta fettranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0