ett löfte åt mig själv?

Ja nu ska vi snart rulla ut den köpta pizza degen. Jag o robin sprang alldeles nyss till affären för o köpa en. Först bakade bröderna Moström egen, men den blev inte så himla bra... haha! så de blev en köpt.

Men det jag skulle säga till mig själv att på måndag, lr nästa vecka så får du börja kämpa lite mer igen! Du har köpt ett dyrt jävla gymkort så använd det! Även fast det är så sjukt skönt att lägga sig i soffan efter jobbet när man inte suttit på hela dagen så ta dig ner till gymmet o spring några kilometer, det är ju så sjukt skönt när man väl är där!
Så kämpa lite, o tvinga tvinga tvinga iväg dig själv, även fast nacken värker. Det blir inte bättre av att ligga i soffan, snarare tvärtom?


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0