uppdate.

Tjo!
Jobbat på Elitloppet hela helgen. Va sjukt kul! Kaos hela söndagen men jag klarade det gallant! ;D höhö.. fick stå själv eftersom min kollega tyckte att hon var för bakis för att göra sitt jobb. Blev ju liiiite mer att göra för mig, spec när det är 27000pers på solvalla. Men somsagt, det gick faktistk jävligt bra tycker jag!

Igår jobbade jag på råsundaskolan.. äntligen, vad jag älskar dom ungarna!
Så jag stannade nån timme extra idag när jag bara skulle förbi o lämna lite papper eftersom alla var ute på raast. Men sen när jag skulle börja gå hemmåt så var det en tjej som va ledsen, så stannade där ett tag, o sen vare en pojke som stukat foten så då fick han rida på min rygg upp till skolsyster så satt vi där o vänta ett tag!
Men nuuuu är jag hemma. Sista danslektionen ikväll blir nog inte av. Ångest. o lite Glädje.



Typ världens vackraste låt. Den går i huvudet om o om igen.. kolla inlägget nedan o lyssna!
Tänk om man nånsin får känna sån kärlek?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0