Ny dag!

Braa humör idag!
Grymt förkyld o halsen rosslar fortfarande, men jag känner mig pigg iaf. Änsålänge.. har vart nere vid vattnet med Alec o det klarade jag bra. :)

Snackade med killarna på jobbet nyss (bowlingen), o jag ska troligen jobba hela helgen. YES, kände faktiskt att de va precis det jag ville.. var ett tag sen nu, jag behöver pengar och så vill jag inte dricka en droppe alkohol denna vecka heller.. så perfekt;) Hörde lite i bakrunden att det är 90 ungar på söndag? haha.. det blir kul!
Förra gången jag jobbade var det iof oxå väldigt mkt barn. de tre sista kalasen så var det runt 17-18 barn på varje.. o sen så är det ju ofta en del föräldrar med. det var människor överallt!



sommar sommar sommar, lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Nike

Låter kul med kidsen. Så bowlingen är fullbokad hela helgen och det blir jobbajobba som fan eller? :P

2011-05-04 @ 15:53:16
Postat av: Hedda

juuuuupp det blir ju så! Trodde att jag skulle jobba kort pass på lördag men det blir hela kvällen tyvärr:S

2011-05-04 @ 17:49:43
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Niklas

Aja, stålarna rullar in då iafl ;P

2011-05-05 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0