Hemläxa.

Igår, när jag tränat klart hos min sjukgymnast så hjälper han mig alltid stretcha min nacke/-och eller masserar.
Men nu, ist för att lägga mig ner på rygg direkt så skulle jag sitta kvar på brittsen.
Han tog på sig gummihandskar, vilket jag tyckte var lite konstigt. Han har ju masserat mig förut med olja, utan handskar. Varför vågar han inte ta på mig nu tänkte jag?^^ Han ställde sig bakom mig. "Gapa"
Jag trodde jag hörde fel så jag reagerade inte. "Gapa stort nu!"

Jag började garva o fråga om han var seriös. Men jag gapade och han tog in ett finger och tröck till längst in mot käken. Sviiiiiiiiiin ont gjorde det! Fick tårar i ögonen, så ont gjorde det! Han tog sedan "underkäken" o tröck lite neråt. o Samma sak på andra sidan.

Detta är tydligen min  hemläxa, att stretcha käken! ^^ För det kan ha en liten del i att man har spänd o ond nacke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0