Lördag, Söndag.

Oj.. har inte skrivit på ett tag nu? Har inte varit hemma så mkt är väl därför.
Jobbade ju lördagkväll. Efteråt så skulle Marcus möta upp mig o folket från bowlingen för lite öl o dart spel, men sen blev det lite ändringar. Så det blev vin o melodifestivalen för mig o M hemma hos mig ist.
Vi sov hos honom. På söndagen skulle han iväg o fortsätta flyttningen med Robinsson robban. Som dagen innan hade innehållt lite för mkt Whiskey, haha!  "Shit, totalt radiostyrd" .... ganska bra sagt faktiskt.


Men jag gick o mötte Jennifer vid S:t eriksplan o käka lunch. När vi båda typ mådde illa efter att ha ätit så mkt så åkte vi hem till hene för att börja leta resor! Va sjuukt taggade från början men med både för lite sömn och bara massa dåliga hotell blev det jobbigt efter ett tag.. o så svårt att hitta rätt tid att åka oxå. :S Vi satt i ett antal timmar utan att komam fram till ngt^^ Men nu vet vi iaf NÄR och VART vi ska åka.. innan midsommar och Alanya blire! :) så bokar vi nån sista minuten snart.

Kommentarer
Postat av: Stalker

Whos "M"?

2011-05-19 @ 09:55:24
Postat av: Hedda

Den personen som det redan står om ^^

2011-05-19 @ 18:49:05
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0