Heeeeeeeeeej!

..o välkommna tillbaka! :D

Fått lite nya krafter så nu kör vi igen!

Varit hos kuratorn, mkt att tänka på.. men det fixar sig! Tog en promenad hem i det otroligt härliga vädret, o köpte en cola zero påvägen som jag gick o smuttade på. Varför måste jag dricka så långsamt för? Mer än halva burken är kvar, och nu avslagen såklart. Menmen.



Jag o mamma ska snart åka o handla mat till picknicken ikväll. Vi ska traska ner till vattnet o äta middag där innan jag ska iväg på dansen ikväll. :)
Och så ska vi förbi ngt Löplabb, stadium lr liknande då jag måste köpa ett par löparskor! Måste! Vill bara ut o springa nu men mina benhinnor säger bara ajajaj:( SÅ jag hoppas på att hitta ngra riktigt bra dojjor...


Heeeeeeeeejsvejs sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0