fuck.

Jag börjar seriöst gråta av bara tanken av hur bra jag mådde för några månader sen.. september kansek?
En förmiddag, Jag stogd på perrongen i sumpan, o skulle åka och möta Carmen o göra henne sällskap när hon skulle handla lite grejer att ta med sig tillbaka till Norge.
Jag kommer ihåg att jag var bakis eftersom Thows 20års fest hade varit kvällen innan. Men jag mådde så sjukt jävla bra! Jag vet att jag stogd o log när jag väntade på pendeln.... Log, helt utan anledning.

Varför känns det så jävla långt bort för?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur jobbigt det är att må som du gör och jag hoppas att du snart känner som du gjorde när du mådde som bäst.

2011-05-09 @ 20:51:06
Postat av: Hedda

tack <3

2011-05-12 @ 23:38:03
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0