Finally Fredag

Godmorgon godmorgon!

Skulle ut på ett ärende igårkväll, så mötte upp Ted o Hanna för en öl i Näckrosen/råsunda medans jag skulla vänta på en person. Men nja, blidde inte riktigt som väntat så det ska ske idag istället. Taaaaaaaaaaggad!:D Hoppas verkligen att det går bra nu!

Har nyss ätit frukost, nr 1.
Kan inte få nog av Ben&Jerry glassen. Tänkte att eftersom det ändå blev öl igår så kan jag ju va lite onyttig idag med. LR eftersom jag aldrig köper glass så ja.. fick unna mig lite lyx;) Ganska najs att sitta i bikini på balkongen med ben&Jerry burken i handen;)
Men det ska bli riktigt frukost snart oxå!




Min lille Alec är hemma idag oxå. Börjar bli jobbigt på riktigt att vara ifrån honom nu faktiskt. Så idag ska vi ha en Alec-Hedvig dag<3


Men ne.. nu ska jag gå ut o lägga mig på balkongen igen. seeeeeeeee u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0