Eric Saade VS. öl ?

Efter Vasa parken gick vi hem till Emmi, jag hämtade lite grejer som var mina o så var det bad o lägg dags för Adam så jag gick hemmåt. Eller nej det gjorde jag inte iof.. o så va tanken att möta upp Ted o grabbarna meeeen så har jag ju inte med legget. Elelr klart jag itne hade för jag har inget, men passet! Är så jävla trööött på att alltid ha med det överallt. SÅ skulle åka hem o hämta det men nu är det lixom borta. Lost. Putsveck.

Men jag var så in i norden sugen på öl, men jag har ingen så blir ett glas vin här hemma ist. Det funkar faktiskt riktigt bra det med ^^
O så lite melodifestival. blir o hejja på Saade då...

gammal bild. lite rose innan nån utekväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0