Dillchips?

Har nyss varit hos Frisöen. Är väl helt okej nöjd. Var ju bara topparna så inte så mkt o säga ändå..
När jag skulle hem o kom in i porten så fick jag vääääääääääääärsta suget efter dillchips! (det luktade dillchips o grillat) Så såg framför mig hur jag ligger på en sandstrand, med en dillchipspåse i handen.. lr bara här nere vid bryggan kansek?;)
Nejmen har suttit o snackat massa semester/res-planer oxå... SKA BOKAS I HELGEN!!!! :D:D

Ska iaf ner o möta Dennis o sola lite typ. Ska få i mig en smoothie först tror jag nu o fortsätta städa lite.. jag har ju en del kläder som ligger över heela rummet just nu.

Min lunch. Resterna från gårdagens picknick..

Sallad gjord på grönsallad, grilladkyckling, fetaost, äpple, tomat, gurka, avokado, rädisor, rödlök, herticoverts, sockerärtor..  o lite olja o vinäger, salt o peppar + färsk basilika. var nog allt? haha, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0