angry angel.

Det är fan läskigt hur snabbt ett humör kan svänga.

Men.. jag har ju turen att det alltid kommer flera saker på samma gång. Behöver inte va stora saker.. men mkt blir mkt lixom. För mkt oftast. Meeeen nu släpper vi det!
Vi hittade ett par skor till mig iaf.. jobbiga är bara att jag vet inte om jag är nöjd, dom känns för stora, men jag tog ändå en storlek mindre än vad han rekomenderade. Får väl lyssna på proffsen kanske...?
Tog en sväng o sprang ute iaf o fy vad härligt det var! Körde slut på mig ganska bra... smart inför Dansen lixom höhö. Men trodde inte det skulle bli nån dans så va iof därför. Men glad att jag åkte dit iaf...

Fått en del motion idag känner jag ju iaf. haha rumpan gör redan ont. o ondare ska den nog göra imorgon då det står spinning på schemat!


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0