Vild o Vacker, Men ändå så förbannat bra..

Kom o tänka på en greeej. Jag har nog ganska bra liv igentlgien. men ändå så är man så jävla butter! haha..
Tänker på den här sommaren som var.. ja jag borde göra en liten resume av den igentlgien. Iförsej så ere väl mkt privat oxå men en del saker iaf.. från att ha fotats till mitt andra tidnings omslag i Kina, Wuhu till att va en vecka på gotland med mamma, syster o hundar. + vänner o en kille jag tyckte väldigt mkt om. Bli kontaktad av sin förra "idol" o desutom ses, o umgås en del. Fick jobb direkt utan problem o fått nya vänner. o fått bättre kontakt med vissa vänner som ja känt länge.. ja, den här sommaren va bra. Var nog så att jag uppskattade allt dubbelt så mkt oxå efter att ha bott i utomlands ett tag.

Hoppas den här sommaren blir likadan. Fast bättre!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Otroligt vilken vacker bild :)

2011-03-06 @ 17:59:42
Postat av: Hedda

tack:)

2011-03-08 @ 18:35:20
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0