Vadå rädd, jag? ^^

Ok. ska snart sova... om jag kan. Funderade allvarligt på att ringa över någon så jag slipper sova själv! meen... nu får pappa helt enkelt acceptera att hela lägenheten är tänd för jag vägrar på runt o släcka! Never!
All disk o skit står kvar i vardagsrummet just nu för jag vågar inte gå ut i köket me det. eller jo, men jag vågar inte stå där själv o plocka ner allt i maskinen. o jag tänker sova med sminket inatt för jag vågar inte stå själv i badrummet o blunda lixom:P haha kalla mig fjantig men jag är seriös!

så ja, lite små skraj just nu... Men kvällen har varit jätte trevlig iaf. Wiktor, Adam o Therese var här. Käka hamburgare, glass, chips, dipp, grönsaksstavar (ja.. det blev en del mat..) kolla melodifestivalen och spelade spel. Men nu e de hemma hos sig själva.
OCH... dundunduuuuun jag har börjat me godis förbud! DEN NI! Jävlar, nu ska vi se om de händer ngt me kroppen.. haha! Igentlgien hade jag inte så jääätte svårt att sluta äta förut. men nu, asså jag klarar inte äns EN dag! Känns lite illa.. och ja, jag åt tre chokaldbitar till frukost imorse. o de va först nån timme efter det jag bestämde mig för två godis-fria månader. Hjälp mig Gud! (nu fick jag svensson-poäng)

Menmen, imorgon blire kansek storstädning av lägenheten (;P) plugg och Zuuumba! God natt påer! om jag lyckas sova.... När fan ska man bli vuxen på riktigt? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0