Trött!

Men har haft en jätte bra dag iaf:)
Jobbade på Råsunda skolan igen, på en annan avdelning den här gången med 7åringar. o trivdes super bra.
Började 8, då jag o en annan vikare följde med barnen till idrotten, o efter det var de lektion. Jag fick vara med en av pojkarna, som behövde lite extra hjälp. Vi kämpade ihop en liten sida där han dkrivit om sitt sportlov o ritat lite fina bilder. EFter de va de lunch o sen lektion igen.
Sen vare fritids.. o dom här barnen va lite lättare än dom jag varit med förut. Dom skötte sig själva o gjorde sitt lixom. Fick mina små favoriter såklart:P Men dagen slutades faktiskt med Shack spel! Ena killen ville spela o lovade att förklara reglerna. Han hade själv lärt sig när han spelat på pappans mobil ^^
Så han lärde mig.. o det var ritkigt kul fatiskt! sedan kom två kilalr till, o dom va liak duktiga dom. Så alla satt o argumentera om om hästen fick gå si lr så.. lite oense va dom om vissa saker.  Men blev ändå impad. 7åriga kilalr som kan spela schak,Bra oxå! Men ja.. här ser vi då att mobiler o dataspel kan vara bra att ha ibland. (en av killarna lärde sig via datorn)
Jobbade till halv 5 så det blev några timmar. elelr ja, en hel dag^^ Det som börjar va roligt nu är att barnen känner igen mig från alla olika avdelningar jag varit på. Så när jag är ute på rastvakt så är det alltid nån som springer fra mbakom mig o ska kramas! :)

Är iaf sjukt trött nu.. o jag som hade tänk köra ett Bodypump pass haha! Ne.. får bli på torsdag tror jag. Har iaf ätit mig proppmätt på Sushi nu. Ska gå o lägga mig i soffan nu tror ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0