.



För är trött på att förvänta mig saker från andra.. Jag tror mig veta att vissa människor är underbara. "Den där personen är en svärmorsdröm, lr hon är en gudinna, han/hon skulle aldrig ljuga, inte äns en vit lögn", men så vipps, dagen efter så ljuger han om vem han smsar med tex. Även om inte det är nån viktig grej i sig, så.. han LJÖG för dig. Skit samma vad det gällde. men de känns nästan värre när det är ngt han inte behövt ljuga om? Fan.. tänk då, om han ljuger när han inte äns behöver. undra hur mkt han ljuger om allt annat då.


Inser jag nu att det inte finns en enda människa som inte kommer ljuga för mig? .... ne jag vill inte.

Är bara trött just nu.. trött på att alltid bli besviken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0