tonight, im dreaming of you.

Tog en promenad till sumpan o kuratorn. Hade tid 14.00 o jag är glad att jag gick dit. Efter det så va jag hemma o fixade lite, tänkte åka o träna men fy va otaggad jag var även fast humören var på topp.
Men ne.. klockan är för mkt kan man ju alltid skylla på? o att de blåste alldeles för mkt ute. Meen himla tur att man har löpbandet då.
Tänkt bara ta typ 15min för att jag kände att jag ätit lite för mkt än vad som var okej så ja... Men 15 blev till 20, 20 blev till 25, 25 blev till 35........som blev till 43minuter! Så länge jogga jag på bandet. o nu är jag ärlig, jag sprang ju inte hela tiden. utan powerwalk/jogg/spring. + 1 timmes styrka/dans/hopp. haha.. man skulle nästan sätta in en kamera i rummet jag tränar i, skulle nog va ganska underhållande^^.

Men ja... Imorgon ska jag upp o iväg på Zumba om jag orkar. Blev aldrig ngt förra gången då det var inställt.
o efter det så... ja just efter vet jag inte mer än att åka hem i duscha såklart. kansek en sväng på stan? kl 20.00 ska jag möta Andre iaf. Jag kommer aldrig komma ifrån den männskan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0