Sån grym helg!

I fredags gick jag upp "tidigt" och åkte iväg på Zumba. Sjukt kul var det och haha hade ont i rumpan hela helgen.. (träningsvärk). Kvällen tillbringade jag hemma hos Andre. vi köpte läsk o chips o kollade på Inception. Helt okej film faktiskt! Inte för att jag kan säga att jag förstogd allt och hängde med i allt men... nu efter har jag ändå fått ihop en helhet och förstogd iprincip! haha^^

Mötte Emmi i Liljeholmen på lördagen vid 7 tiden. o vi tog en öl ute i parken innan vi gick upp till pizzerian. Ja, vi satt UTE i PARKEN och drack en ÖL. Hör ni hur sommar det låter? Och fyfan va gott det var, och själva känslan.. okej. Det var svin kallt, massor med is o snö överallt men ändå.. Shit, det kändes så bra ändå. Snart kan vi göra det utan att frysa ett dugg!
Sen bar det upp till Pizzan. Lr PG's pizza! ;) Vi delade på en och beställde varitt glas vin.
vi båda hade sagt att vi inte skulle dricka så himla mkt, o sepceillt varannan vatten. Men eftersom Emmi skulle fylla år om någera timmar så var de flesta gästerna där väldigt generösa!
En man bjöd oss på en varsin "PG specialare". Sedan när Emmis vän hade kommit o gjort oss sällskap, så plötsligt kommer det fram två öl till bordet oxå.
o sedan en Dry Martini var + Jäger shot.. o klockan blev mkt mer än vad vi hade tänkt den skulle bli innan vi åkte vidare! Men jävlar vad trevligt vi hade! Men sen blev det iaf en taxi till Brekten.

Vi dansade, det sjungdes för Födelsedagsbarnet, kareoke osv.. en riktig kul kväll med trevligt folk! o Även fast jag skulle börja jobba halv ett dagen efter så gick jag, Emmi, Richard o Ante hem till Richard efter. Va sjukt kul, hahah... o höra massa gamla minnen dom har o jag lekte paparazzi! Ska försöka sno bilderna om jag får chansen:)
Vi sov alla i Richards säng. o dom som inte sov låg o snacka, o lyssna på sån där gammal musik som man lyssnat på när man va yngre. Ja, Nostalgi!


Var lite förrviringar om hur mkt klockan var oxå haha, eftersom det skulle ställas om till sommartid! Men ja.. det var lite svårt att gå därifrån men efter ett tag så gick vi ut allihopa i det underbara vädret o gick mot bussen jag o Emmi skulle ta.
Så det var hem, hoppa i ni duschen en minut, kasta i mig en macka o sen be mamma om skjuts till jobbet..

Grejen va att man lixom kände sig som 18 och att de va sommar... Det var en sån där sjukt skön känsla! Vakna upp efter en grym utekväll me bästa vännen o se att solen skiner utanför fönstret! Glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0