lite lycka!

Vill bara säga att det är en glad Hedda här just nu! o vet ni varför? Ja... våren är ju snart här. I helgen har jag bestämt att åka in till stan o sätta mig på ngt fik, helst ute då, o skinjackan ska på. Typ ngt sånt^^

Men oxå.. min Acne. Min älskling Emmi sa i lördags tror jag de va när vi träffades "Men acnen är ju borta!" neee svarade jag eftersom att jag vet att sminket täcker alla märkena jag fått efter den... Men så dagen efter, o speciellt idag så kände jag när jag tvättade ansiktet, bara... lent. Det var inga små jävla bölder lr finnar, inga små skorpor nånstnas! Eller där ljög ja, men inte i närheten av va de va förut! Ni kan inte förstå hur glad jag är över det! :D

Så det första jag tänkte på nu när solen sken, idag när jag vaknade, o när jag gick utanför porten.. ska man våga sig på att sola kanske? Eftersom jag äter antibiotika för acnen så är jag väldigt ljuskänslig. Så att sola solarium under de här trista, mörka vintermånaderna har ju inte funnits på kartan för mig lixom. Så jag har fått gå runt o känna mig som en fet ko, som är lik blek desutom. För man känner sig, eller jag känner mig alltid mkt större när jag är så blek. Allt blir bättre med lite färg haha! så ja.. jag vågade leka med tanken att jag kaanske kommer få bli lite brun snart igen.. För dessa lätta strålar kan ju itne göra så mkt skada? Funderade tillochmed om man skulle lägga sig på balkongen i linne/bikini om det är sol imorgon igen? ^^ såå illa är det!

Men har fortfarande en månad kvar på medicinen.. men ja, i sommar, då är det jag som ska bli neger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0