if i could write you a song that make you fall in love.

Blivit två rundor på stan idag. Glömmer man saker så gör man lixooom. Men hann bli en god lunch på Sandys iaf!

Har suttit och fixat med mitt lilla projekt. Shit, är helt snurrig i huvudet nu. För mkt koncentration!:p

Det sjuka.. med tanke på koncentration. Jag vill börja plugga! Jag vill känna att jag har viktiga saker att lära in, men då måste det ju vara roliga saker som jag VILL lära mig. För det här med Högskoleprovet går ju åt helvete. Haha det är fan på lööördag! o jag får inte äns vara på samma ställe som syrran så det sugen! :(

 

Men ja iaf, ska börja bli en sån där typisk bloggare igen som visar upp små grejer;) Men när jag var inne på H&M idag så skulle jag igentligen bara ha en grej. Men det blev lite mer.. Fan, det ska inte ligga saker vid kassan!:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0