hej o hå.

Måndag it is.
Idag stogd kiropraktorn på schemat. Jupp, o han tyckte att min nacke såg väldigt bra ut och att jag varit duktig med träningen! Den är ju inte som den ska men han menar att han ser framsteg vilket känns jätte skönt :)

Veckan ser ganska fullbokad ut, vilket är jätte skönt:)
Meeen.. jag har börjat tänka över det här med jobb lite mer nu. Absolut, jag trivs super bra med mitt vikarie jobb på råsundaskolan. och tycker det är skönt att inte ha ngt fast schema heller , och att faktiskt inte jobba så mkt. Jag vill ha tid till annat, ja anant som typ.. bara göra ingenting!:P Tid till att göra impuls grejer typ.
Men var ute på en promenad ikväll me Jennifer och vi började diskutera en resa i sommar! :D Är skit taggad! MEN, det lilla men:et... hoho, vart är mina pengar?
iförsej så har jag klantat mig lite så jag har itne fått min lön på två månader nu men nästa månad så ska dom fan komma.

Men får nog bli o skicka ut lite cv:n i veckan....

Blond, svart/vit bild.


Kommentarer
Postat av: CECILIA ~

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

KRAM!

2011-03-22 @ 20:19:21
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0