Godmorgon!

Har nyss fått i mig lite frukost efter några minuter på rullbandet.

Dansen gick jätte bra igår! Har bara gått sämre o sämre har jag tyckt så de kändes inte så kul att åka dit faktiskt. o speciellt inte när hon sa "idag ska vi köra slowfox" haha de e deen osm ajg inte har koll på alls! kanske just eftersom jag aldrig dasnat den i den här klubben. När jag dansade förut för typ 1000 år sedan så körde jag nog bara grundstegen? Men nu, är det ett helt program iprincip. Så de va kämpigt. Men vi kom igenom allt iaf! :D
Men vi har ändå bokat in en privat lektion så att vi ska komma ikapp lite:)

Hm.. annars idag då? Uch det blåser ute! :( Men ska snart hoppa in i duschen när städhjälpen e klar där.. o sen lunch innan jag åker till Gregor, min sjukgymnast o träna en timme.


Den här veckan är himla bra faktiskt, rolig lixom.
I måndags jobbade jag ju, o de gick skitbra.

Onsdag: Träna med gregor. Packa? Powerwalk me Jennifer
Torsdag: Jobba 9-16:30,  sedan ett bodypump pass.
Fredag: Jobba 9.30-16.30, sedan biiio!
Lördag: STORLIEN!

o Kommer hem på fredag morgon kl 07.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0