alldeles för tråkig lista.

Du heter: Hedvig Christina Halldin

Smeknamn: haha föör många, helt orealistiska! Så, jag nöjer mig med Hedda. o MC för det är jag så van vid, lr va ^^

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Det mesta med Kelly Clarksson.

Beroende av:

socker......

Vad tror folk om dig?

Ingen aning längre. Hör olika.

Vad får du oftast komplimanger för?

Senaste var det mina läppar o ögonbryn:P

Hur imponerar man på dig?

Skilja sig från mängden, på ett bra sätt!

Brukar du skratta för dig själv?

ja det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

haha! Men kvart i?

Har du haft sex idag:

Nepp

Hur svarar du i mobilen:

"aa Hallå?"

Antal timmar sömn inatt:

åtta kanske

Sov du ensam:

yep

Brukar du komma i tid:

Kommer nästan alltid i tid.

Hur känner du dig nu:

Ganska nöjd med tillvaron.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart

Vad tycker du om fötter:

USCH

Vad saknar du:

Att få gå o impuls köpa saker till någon speciell.

Hade du en bra kväll igår:

Jajamen! Dansen gick skitbra och mår alltid bra efteråt :)

Favorit dryck på morgonen:

Juice lr vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig:

mellan 22-01 typ

Är du blyg?:

Ja ibland.

Sysslar du med någon idrott:

Tio-Dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

ja, elelr snarare kemi, intresse..

Har du spytt offentligt:

Japp

Är du nöjd med ditt liv:

Just nu ja!

Är du bortskämd:

Ja det skulle jag säga.

Vad gör du i morgon:

Ska upp halv åtta så jag ska jobba hela dagen. o sen antingen gå på ett bodypump pass eller gå powerwalk me J

En speciell dag du minns:

Dagen jag åkte till Kina/ kom fram till Kina.

När grät du senast:

Nån vecka sedan tror jag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

RESA och skämma bort mina vänner. o shoppa som en galning förstås. o skaffa en PT och egen kock som enbart lagar nyttig mat.

Vill du gifta dig:

Ja... jag tror det.

Vill du ha barn:

Ja.

Är du musikalisk?:

Önskar jag var iaf.

Vad dricker du helst när du är törstig:

mjölk eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

neepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0