AJ!

VaFAN! AJ Mitt finger! Är ensam hemma o skulle slänga in en fryspizza i ugnen, o bränner mig! :( De komemr bli en stor blåsa gissar jag..:(


Har varit en skön men  seg dag idag^^ Har väl sovit för de mesta om jag ska va ärlig.. hehe, men har tagit några promenader med Alec i det fina vädret iaf.
Var ju i Högdalen igår med Emmi o hennes polare. Va jätte trevligt o det blev ganska sent som vanligt..

Somnade när jag lade mig i sängen igen vid 15 tiden o somnade om i några timmar ... så Nån danstävling blev det inte för mig :( Var ju SM idag o syster dansade. Men ändålänge har jag hört att hon kom 2:a i Standard! av 14par? Det är bra jobbat!
Men dom kommer iaf o hämtar mig om ett tag så åker vi hem till dom. Jag ska sova där, så kan vi plugga o ha lite mysigt imorgon oxå. Har ju två timmar dans på kvällen så ngt gym blir det inte som Lorentz föreslog, även fast de lät väldigt lockande. Men ja.. det blir trevligt iaf! :)

Ska nog ta o hoppa in i duschen nu. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0